Az általunk készített weboldalak minden esetben reszponzívak, ami azt jelenti, hogy megfelelő módon fognak megjelenni, mindenféle képernyő méretű eszközön a telefontól kezdve a laptopon át a nagyobb otthoni monitorokig. A weboldalak ára és elkészülési ideje mindig a komplexitásától függ.
A legegyszerűbb bemutatkozó, azaz landing oldal általában egyetlen hosszasan görgethető oldalon helyezkedik el, és nem tartalmaz menüpontokat, egyéb aloldalakat. Ilyen oldal egy adott termék promótálására vagy egy kisebb vállalkozás bemutatkozására, esetleg a vállalkozások egy-egy kiemelt tevékenységének bemutatására szolgál. Egy katalógushoz hasonlóan, ezeknél az oldalaknál fontos az igényes és egyedi kinézet, hiszen egyetlen oldalba kell sűríteni minden információt, szöveget és képet, esetleg egy térképet vagy űrlapot. Ez a fajta weboldal akár pár nap alatt elkészülhet, ezáltal az ára is alacsonyabb.
A komplexebb oldalak már tartalmaznak 5-7 vagy több aloldalt is. Olyan szekciókat, mint képgaléria, szolgáltatások, árlista, bemutatkozó leírás pl. a vállalat tevékenységéről, a munkatársakról, kapcsolat oldal, amely tartalmazhat kapcsolatfelvételi űrlapot, térképet, nyitvatartást, gyakran ismételt kérdések megválaszolása, letölthető dokumentumok listája vagy akár blog modul, folyamatosan frissülő cikkekkel. Ezen a szinten már teljeskörűen, részletekbe menően be tud mutatkozni egy vállalkozás. A webshop által pedig értékesíteni tudja termékeit. A komplexitástól függően itt már nagyobb költségekről és hosszabb elkészülési időről beszélhetünk.
Egyedi fejlesztéseket is vállalunk. Ide tartozik, ha pl. valakinek szüksége van egy olyan rendszerre, amikor a weboldalon keresztül a látogatók regisztrálni tudnak egy limitált férőhelyes eseményre, rendezvényre vagy pl. egy vállalkozó a bevétele/kiadása pontos alakulását szeretné nyomon követni. Statisztikákat, kimutatásokat gyűjthet arról, melyik szolgáltatást, terméket mikor és milyen mértékben sikerült értékesítenie. Erre egy automatizált rendszert tudunk építeni, amit a weboldalon keresztül tud felügyelni és vezérelni. A saját egyéni pénzügyi trendjét követheti nyomon, ezáltal könnyebben tervezhetővé téve vállalkozását, hogy pl. mikor, milyen szolgáltatásra érdemes kedvezményt hirdetnie, vagy mikor alakulnak úgy a bevételek és a forgalom, hogy érdemes egy új beruházást indítani a vállalkozás fejlesztése érdekében, akár egy új eszköz beszerzésével. Sok adat rendelkezésre állása esetén kikövetkeztethető, hogy mikor, mi a helyes döntés a nagyobb nyereség elérése érdekében.